Datalogisk søger Supportkonsulent

Supportkonsulent med landbrugskendskab til styrkelse af præcisionslandbrug og markplanlægning med Næsgaard 

Vil du supportere og hjælpe planteavlere med digitale løsninger i hele Danmark? Og kunne du tænke dig:

  • at være en del af et team, hvor du har opgaver inden for support og viden om markplanlægning – fra vores kunder henvender sig med spørgsmål til vi uddanner dem med optimering af produktionen?
  • at udføre dine opgaver selvstændigt, men samtidig kan sparre med dine kolleger?
  • et fleksibelt job, hvor du kan arbejde på spændende kunderelationer?

Bliv en del af et dedikeret supportteam

Hos Datalogisk udvikler vi farm management software til planteavlere (FMIS). Alt er egenudviklet med fokus på vores kunder. Du bliver en del af vores supportteam, som står for gennemførelse af al support og uddannelse af vores kunder både i Danmark og øvrige lande. Løsningerne er med til at optimere planteavlsproduktion både i Danmark og internationalt. Vi holder til i Nr. Alslev på Nordfalster. Læs mere om vores løsninger her: Datalogisk løsninger.

Vi er i dag 4 personer i teamet, der leverer og supporterer pc- og mobilløsninger til hele verden. Supportteamet arbejder tæt sammen med salgsteamet. Du vil komme til at have fingrene nede i de fleste af vores løsninger.

”Vi er en arbejdsplads, hvor alle er meget nede på jorden, og vi har dygtige kolleger med forskellige erfaringsgrundlag, som er ekstremt dedikererede – alle har egne ansvarsområder og går virkelig op i dem,” fortæller administrerende direktør Birger Hartmann.

Arbejd med hele paletten af supportopgaver

I teamet vil du opleve en god kombination af selvstændige supportopgaver, og samarbejde med både udviklingsteamet og salgsteamet. Vi hjælper og komplementerer hinanden på tværs af løsninger. Den løbende opfølgning bliver brugt til koordinering, sparring og vidensdeling.

Du er en del af alle faser i support og uddannelse –  fra implementering af løsninger hos nye kunder til salg og servicering hos eksisterende. Derudover er dine opgaver en god kombination af:

  • At tilbyde den bedste support når vores kunder henvender sig
  • Hjælpe og uddanne vores kunder online eller på lokaliteten
  • Opdatere og udvikle vores support materiale (vejledninger, Youtube film, hjemmeside etc.)
  • Deltage i tilpasninger og test af vores eksisterende løsninger
  • Service og uddannelse af kunderne
  • Inspiration og beskrivelse af nye produkter

Vi er desuden ejet af SEGES Innovation, og du vil derfor også være en del af det samarbejde og netværk.

Fagligt stærk supporter

Din uddannelse er ikke afgørende, det vi lægger vægt på er, at du:

  • har kendskab til praktisk planteavl
  • har let ved at sætte dig ind i nye regler og viden
  • har erfaring med brug af IT-løsninger
  • behersker en god dialog og kundekontakt
  • kan formulere dig flydende på dansk og engelsk i skrift og tale

Noget for dig?

Læs mere om datalogisk på datalogisk.dk og send din ansøgning med CV til birger.hartmann@datalogisk.dk senest den 15. oktober 2023.