Support er en stor del af Næsgaard programpakken. Når du køber et Næsgaard program eller modul, så er du sikker på at få hjælp og vejledning før køb, under installationen og ikke mindst efter programmet er oppe at køre.
Støder du på problemer og spørgsmål omkring teknik, funktioner, regelsæt mv. så er det bare at tage telefonen og ringe til support-teamet. Der er ingen udløbsfrist for din brug af support. Vi står til rådighed så længe, du har abonnementer kørende hos os.
For mange landmænd er den stærke og vedvarende support et vigtigt parameter, når de skal bestemme sig for et nyt markstyringsprogram. Det bør det også være. Hos Datalogisk vil vi være sikre på, at du får det absolut maksimale ud af dit program, så du kan styre din bedrift i retning af mere effektivitet, optimering af ressourcer og en produktion under udvikling.
Hvordan hjælper vi dig med Næsgaard?
Vi kan altid hjælpe dig over telefonen hele dagen igennem. Har du brug for en mere detaljeret gennemgang kommer vi til dig, og du er også altid velkommen til at komme til os.
Under menuen support her på vores hjemmeside kan du se, hvordan vi kan yde dig online support. Du finder desuden opdaterede manualer og vejledninger til de forskellige programmer.
Køber du således et Næsgaard program, så er det altså ikke bare softwaren du får, men også al den hjælp, du har behov for under brugen af programmet.
Kontakt os på tlf. 70203311, e-mail mail@datalogisk.dk eller per.andersen@datalogisk.dk