Klar til nyt lovkrav med Næsgaard TID

Pr. 1. juli 2024 træder kravet om tidsregistrering i alle virksomheder i kraft. Det er et lovkrav, som kommer fra Beskæftigelsesministeriet. Det er den samlede mængde af daglig arbejdstid, der skal registreres i henhold til regler om daglig hviletid og maksimal ugentlig arbejdstid.

Omkostninger for handelsvarer og maskiner er som regel lette at beregne, men selve tiden, som du og dine medarbejdere lægger i de forskellige grene af bedriften, kan være svær at måle og fordele. Med Næsgaard TID programmet har du et enkelt værktøj til at registrere tidsforbrug og opgaver. Hver medarbejder registrerer tidsforbrug, aktivitet og ejendom direkte på deres mobiltelefon.

Oplysningerne kan sammenfattes og sammenlignes i PC versionen af Næsgaard TID samt via rapporter eller eksporteres til f.eks. Excel. Du har altså dokumentationen i orden og opfylder kravet om tidsregistrering.

Dokumentation er bare en af mange muligheder med Næsgaard TID. Du får også overblik, sammenligningsgrundlag og muligheden for at optimere på bedriften. Se her hvordan landmand Mathias Mørup bruger TID på St. Lundgård – se video.

Se manualer her